علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

استخدام مواد دورگه در کشور متاترونیک

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

فوتون برخلاف الکترون بسیار سرکش و لجباز است، به همین دلیل زیر پرچم هیچ حکومتی نمی رود. اما به تازگی دانشمندان مصاحبه ای را در مجلات علمی منتشر کرده اند که طی آن به کلیه  مواد دورگه به خاطر تواناییشان در به دست گرفتن افسار فوتون با حقوق و مزایایی عالی در کشور متاترونیک در قاره نور  پذیرش می دهند. نژاد این مواد همگی متعلق به جغرافیای فراماده است.

چنان که از طول و عرض جغرافیای فراماده به دست می آید، این مختصات متعلق به یک منطقه آزاد تحقیقاتی است که از آن تحت عنوان لابراتور تحقیقات متاترونیک یاد می شود. در حال حاضر مدیریت یکی از این مناطق آزاد در اختیار دکتر نادر انقطاع برنده مدال اتحادیه جهانی علوم رادیویی یا بالتازار ون درپل است. این مدال به خاطر مشارکت و نوآوری او در نظریه الکترومغناطیس و کاربردهای مواد ترکیبی، فرامواد، اپتیک های نانو مقیاس و مدارهای نانو مقیاس تشکیل شده از عناصر نوری به دکتر نادر انقطاع در سال 1393/2014 اهدا شد.

قاره نور از زمان ابن هیثم بصری(پدر فیزیک نور جهان)، کشف و به رسمیت شناخته شد و طی قرون متمادی حاکمان مختلفی در آن به کشور گشایی پرداختند. در حال حاضر سلسله دانشمندان متاترونیک که از شاخه حاکمان علوم الکترونیک، اپتیک و امواج الکترومغناطیس است بر این کشور حکومت می کنند.

آنچنانکه نشریات علمی منتشر کرده اند دورگه هایی که در این کشور پذیرش خواهند شد، فراماده هایی هستند که در زمان حکومت دانشمندان متاترونیک و در مناطق آزاد تحقیقاتی متولد شده اند. این فرزندان حاصل ازدواج مواد تک رگه از نژاد های مختلف هستند، مثلا یک چوب با یک طلا ازدواج می کند و یک فرزند دو رگه به دنیا می آورند که نه چوب است و نه طلا ولی علاوه بر ویژگی هایی که از پدر و مادر خود به ارث می برد ویژگی های منحصر به فردی دارد که پدر و مادرش هم ندارند. از آن جمله توانایی اهلی کردن نور و سواری گرفتن از آن.

تا پیش از این والدین فراماده توانسته بودند الکترون ها را اهلی کرده و از آنها کار بکشند اما این کاررابا نور نتوانسته بودند انجام دهند. به عنوان مثال توانسته بودند با فلز طبیعی بدنه اجاق مایکروویو را به گونه ای شکل دهند که الکترون ها در آن به دام بیافتند و خارج نشوند. اما نه تنها با فلز طبیعی بلکه با هر ماده طبیعی دیگری نتوانسته بودند نور را به دام بیاندازند. کاری که قرار است فرزندانشان انجام دهند.

طی سال های گذشته به دلیل جذابیت بالای سرمایه گذاری در مناطق آزاد تحقیقاتی متاترونیک، عده زیادی از بهترین های کشورهای مختلف در سراسر سیاره فیزیک، به امید تربیت فرزندانی که بتوانند  کار نیمه تمامشان را تمام کنند به این کشور مهاجرت کرده اند.

امضا علیرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی