علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سوسری
پرواز، شنا در آب، بالارفتن از دیوار،بسیار کم توقع، سرسخت ،تغذیه از همه چیز(از نان تا پای بیماران و اجساد هم نوعانشان) و تحمل تشعشعات اتمی تا 10 برابر نسل کنونی بشر(کسی چه میدونه شاید نسل بعدی از این هم مقاوم تر بشه). این ویژگی ها کافیه تا پس از فاجعه هیروشیما و ناکازاکی نه تنها جان سالم به در ببرند بلکه بتوانند در کمال آرامش به زندگی تکاوری و عملیات های میکروبی خود ادامه دهند. این ویژگی یگان تکاوری است که ما آن ها را با لقب سوسک می شناسیم اما نام واقعی آنها سوسری است.
علیرضا خنجری
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه گفت: هنر «پانتومیم» در کشور ما مظلوم‌ترین شاخه از هنرهای نمایشی است و اینکه در طی 27 سال فقط سه دوره جشنواره پانتومیم برگزار شده است، گویای همین واقعیت است.

علیرضا خمسه ضمن بیان این مطلب افزود: وقتی می‌گویم هنر«پانتومیم» در کشور مامظلوم‌ترین و مهجورترین گونه نمایشی است؛ پر بیراه نگفته‌ام و این در حالی است که در تمام جهان برای این شاخه از هنر نمایش، که با حداقل امکانات حداکثر تاثیر را می‌گذارد، بهای فراوانی قائلند.

وی در ادامه زبان جهانی پانتومیم را نکته‌ای قابل تامل برای مسؤولان فرهنگی کشور، که طالب جهانی ساخته ایران هستند؛ دانست و یادآور شد: این ژانر نمایشی برای مسؤولان هنری کشور و بسیاری از مردم ما ناشناخته مانده است و طبیعی است که این ناشناخته ماندن به بی‌توجهی و کم لطفی آنان به این هنر بر می‌گردد.

این هنرمند برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه به ویژگی‌های مهم هنر«پانتومیم» پرداخت و خاطر نشان کرد: این هنر می‌تواند بدون بهره‌گیری از تمایلات و امکانات مرسوم تئاتری، تاثیری شگرف و عمیق بر مخاطب بگذارد. به همین خاطر در زمانه‌ای که کمبود امکانات اجرایی تئاتر بسیاری از جوانان و علاقه‌مندان هنر تئاتر را از تئاتر سرخورده کرده است؛ آشنا ساختن آنان با هنر پانتومیم، که از ملزومات امکانات تئاتری،‌فقط به هنرمندانی آموزش دیده و با تجربه نیازمند است، می‌تواند راهگشا باشد.

علیرضا خنجری
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر