طعم یک برند!
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ
یکی از برندسازی های موفقی که در دنیا رخ داده است مربوط به شرکت کوکاکولا است. همانطور که در شکل می بینید، برندی که در با تماشای این تصویر در ذهن مخاطب متبادر می شود، برند کوکاکولا است، در حالی که روی محصول کلمه دیگری نوشته شده است. این نشان می دهد که برند کوکاکولا به قدری در ذهن مشتریان جای خود را باز کرده، که اگر درحروف لوگو تغییری هم ایجاد شود، کماکان مشتریان وفاداری خود را نسبت به آن حفظ می کنند. این عکس به خوبی منعکس کننده این عبارت است که: برند چیزی فراتر از لوگو، مارک تجاری، اسم، شکل و طراحی است و در حقیقت در قلب و ذهن مشتری قرار دارد.
امضا علیرضا