علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

عکس جمعی روزنامه نگاران علم در  پاییز سال 91

22 آبان ماه 1391 را می توان نقطه عطفی در تاریخ ژورنالیست علم ایران به حساب آورد. در این روز جمعی از روزنامه نگاران علمی ایران در رستوران روزنامه جام جم رسما، تشکیل کمیته علم و رسانه را در انجمن ترویج علم ایران اعلام کردند. هر چند کمیت فعالیت های این کمیته چشم گیر نیست، اما کیفیت آن بسیار چشم نواز است. برگزاری چند کارگاه ویژه روزنامه نگاری علم، که برجسته ترین آن دوره سه روزه ژورنالیست علم با حضور پروفسور فاکسون باندا بود.

حالا پس از سه سال از تشکیل این کمیته، خنجری با بازنشر خبری که در ادامه آمده است. یاد آن روز تاریخی را گرامی می دارد.

دوشنبه هفته گذشته (22 آبان 1391) و در سالروز علم و رسانه، جمعی از روزنامه‌نگاران علمی در رستوران روزنامه جام‌جم گرد آمدند و تشکیل کمیته علم و رسانه را در انجمن ترویج علم ایران رسما اعلام کردند.

عکس جمعی روزنامه نگاران علم در  پاییز سال 91
در این جلسه که با حضور خانم دکتر اکرم قدیمی، دکتر حسن نمک‌دوست و دکتر مهدی زارع (به ترتیب رییس و دو عضو هیات‌مدیره انجمن ترویج علم ایران) و جمعی از روزنامه‌نگاران و ژورنالیست‌های فعال در حوزه علم برگزار شد، آقای مهندس شهرام یزدان‌پناه به عنوان دبیر کمیته علم و رسانه انتخاب شد. یکی از اهداف اصلی تشکیل این کمیته، سامان‌دهی وضعیت روزنامه‌نگاری علمی در ایران عنوان شده است. 

در پایان این جلسه، حاضران در جلسه عکسی به یادگار گرفتند که به جرات می‌توان آن را نخستین عکس از روزنامه‌نگاران علمی ایران نامید. حاضران در عکس عبارتند از :
نشسته، راست به چپ: شهرام یزدان‌پناه، علی شمس، دکتر حسن نمک‌دوست، دکتر مهدی زارع، خانم‌دکتر اکرم قدیمی، محمود کریمی، سلیمان فرهادیان
ایستاده، راست به چپ: آریا صبوری، علیرضا خنجری، علی واثقی، ذوالفقار دانشی، سیاوش صفاریان‌پور، مهدی صارمی‌فر،فرزاد بهمنی، عرفان خسروی، محمدجواد ترابی.


منبع: خبرآنلاین

نویسنده: ذولفقار دانشی

(عکاس: ندا مبرا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی