علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

متخصص رسانه با گرایش تجارت اجتماعی _ مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

علیرضا خنجری

مشاور کسب و کارهایی که در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند

این کتاب خواندنی نیست!

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

جلد و پشت جلد کتاب این کتاب خواندنی نیست

هفته گذشته، در حاشیه نمایش «مضحکه شبیه یک قتل»، در تماشاخانه باران، عنوان یک کتاب حسابی من را به خود مشغول کرد، این کتاب خواندنی نیست!!! در ابتدا اصلا متوجه نمی شدم که این عبارت یعنی چه، تا اینکه از نزدیک شروع به ورق زدن کتاب کردم و تازه متوجه شدم که داستان از چه قرار است. در ادامه توضیحات ناشر کتاب «این کتاب خواندنی نیست» را آورده ام.


این کتاب ایده ای است خلاقانه از گرافیست مطرح چینی "زو بینگ" که داستان زندگی فردی به نام "آقای مشکی" را بوسیله تصاویر پیکتوگرام روایت می کند. داستانی است که می تواند چندین ساعت شما را جذب نحوه روایت خلاقانه نویسنده اش کند و باعث شود به دفعات شما سری به این کتاب بزنید و مطالب جدیدی را متوجه شوید. به واقع این کتاب یک کتاب معمولی نیست راهی است خلاقانه برای فکر کردن که کلمات چه تصاویری در ذهن ما دارند. شاید بتوان گفت که کار از آخر شروع شده است یعنی تصاویر را می بینیم و تازه می رویم دنبال کلمات مرتبط. جدا از نو آوری وقتی فکر می کنیم که می شود با تصاویر حرف خودمان را برسانیم متوجه این خواهیم شد که خیلی چیزهای دیگر هم هستند که این قابلیت را دارند که تا به حال به آن فکر نکردیم.

پوستر این کتاب خواندنی نیست

تمام دوستانی که بدنبال کاری متفاوت و خلاقانه هستند این کتاب توصیه می شود. شاید خواندن این کتاب چالش جدیدی باشد و برای دوستان خلاق ایده ای تازه برای خلق کارهای مشابه.

سایت علیرضا خنجری به افتخار نگارش این کتاب، به نویسنده اش جناب «زوبینگ» لقب خیال پرداز اعظم را اعطا می کند و از انتشارات شما به خاطر انتخاب خلاقه اش، تشکر کرده و ترویج این کتاب در محافل فرهنگی توسط علیرضا خنجری را به این ناشر هدیه می دهد.

منبع: وبلاگ انتشارات شما ویژه کتاب این کتاب خواندنی نیست و مشاهدات مستقیم علیرضا خنجری

امضا علیرضا




نظرات  (۲)

سلام واقعا تفکربرانگیز بود مطلب این کتاب خواندنی نیست اولش من هم مثل شما فکر میکرد م آقای خنجری
با سلام خدمت آقای خنجری عزیز

از طرف نشر شما به خاطر اطلاع رسانیتان در مورد کتاب فوق متشکریم و طبق رویه سایتتان به شما عنوان طرفدار ویژه کتاب و مامور مخصوص نشر شما برای معرفی کتاب اعطا می کنیم. 
لطفا با انتشارات ما تماس بگیرید یا اینکه شماره تماستان را برای ایمیل shomapubhouse@gmail.com بفرستید تا با شما هماهنگ کنیم و چند جلد کتاب "این کتاب خواندنی نیست" را برای شما به عنوان هدیه ارسال کنیم تا شما هم بهتر بتوانید معرفی کنید.

با سپاس فراوان
اردشیر بهجت

88899907 - 88941146 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی